Thursday, July 3, 2014

Part 9 : RS & AJ



SALAM!!!


Di sebabkan aku ni pemalas lagi malas. Maka nya, entry perkahwinan ni aku satu kan je.. sbb nak buat 10 part je... jgn nak over sangat.. bajet kau Che Ta keeee puih. Aku rasa ni entry paling banyak gambar. Jenuh lak kan nak resize satu2 gambar pfffttttt.


NIKAH - 4/4/2014



Ramai orang kata ala saje lah tu pilih tarikh 4/4/14 nak style2. BAHAHAHHA. Sumpah demi ALLAH aku tak pilih pun tarikh tu, mama aku yang pilih. Ketahui lah bahawa dlm perkahwinan aku ni, aku buat keputusan 10% je which is tempat honeymoon aku and lelaki yang aku kahwini.. BAHAHHAHA. Yang lain semua Mama yang buat sebab entah... aku cam pening nak amik kisah... Plus aku tgk Mama happy je, so aku ok je, tak kisah.. 



Nikah Hari Jumaat pukul 3 lebih camtu lepas solat Jumaat. Wan kepoh gila masa ni sebab dia kata nanti baju dia berkedut lakkkkk.... last2 dia pakai baju lain dulu.. mcm mcm ek... aku cam biasa lah rileks je... siap Mama marah sbb taknak pakai korset. Rimassss YA AMPUN...  Memula pakai, last2 minit tu aku bukak. HAHAHA.



 Apatah yang lawak sangat... Ustazah sangat aku time ni... One day maybe :)



 Masa ni aku sebak.....



 Yeayyy dpt duit. HAHAHAHHAHA



  Jantung saya. Aish comel gila.


 Keluarga baru saya :)



 Eksyens yang hadir :)



Gambar outdoor.. Tengokla muka Wan... ha sbb tu la aku kawen dgn mamat ni...



RECEPTION PEREMPUAN - 5/4/2014



Reception belah perempuan di langsungkan keesokkan harinya. Aku ok je, lagi cepat habis lg bagus sebab penat kawen ni rupanya. Yang paling takleh blah, Mama siap pesan, jangan tidur atas katil pengantin, nanti bunga2 segar rosak atas cadar tu. Ehhhh dengar plak aku ckp Mama kan... hahahaha.. aku alih bunga tu, kroihhhh kroihhh aku tidur.. HAHAHA...



Alhamdulillah cuaca sangat elok time ni. Syukur sangat... Tapi masa dah leps azan tu Wan tak sampai2 lagi, perghhh hati aku dah panas dah.. last2 lupa ek bgtahu nak masuk ikut entrance mana... adehhhh...  Terpaksa lalu di tengah2 orang ramai sambil jalan lambai2. Poyo kan...


Benda yang aku paling suka masa wedding ni ialah kek aku. HAHAHA. Yaya tempah kat kawan dia. Sedap gilaaaa... Yumssss... 



Apalaaa yg lawak sangat si Wan ni...
 

 Chewahhh... tak dpt lalu bawah pedang pun takpe.. I lalu di tepi2 gadis bunga...baru lah seri pengantin naik.. walahh



 "Awat busuk plak niiiiii"



 "Nak sangat cium kan... meh meh" HAHHAHAHAHAHA



 
 "Hmmm lembut pipi kakak. Mesti sebab Nutox kannn" "Biasa laaaa Baba"




 Ha amik jangan tak amikkkk


 "Pantas skett makan tuuuuu"



Kau kalau dah dasar kuat makan. Waktu kawin pun ko hentam gak kan.. Sampai kakak sedara aku bg signal swuh stop makan and minum. HAHAHAHA. Pengantin terlampau.



 My beautiful cake



 Parents yang banyak membantu :')



 
 Kawan sekolah Menengah



 
Kawan-kawan UIA



Mana tah gambar eksyens.... hmmmmmm....



Penyatuan dua keluarga



 Keluarga besar Wan



 Family saya. Aish omok omok..


 Masa ni ada tembuan... Ya ALLAH....



 RS & AJ



 Verangan la ko kan Amni. Acah2 shoot dekat obersea siap kincir angin bagai padahal ketiak lecak tak hengat... 


RECEPTION LELAKI - 12/5/2014



Majlis belah lelaki berlangsung seminggu lepas majlis belah aku. Lepas kawen tuari, Wan terus bawak aku balik Ampang. YA ALLAH... masa ni memang sedih yang amat. Aku menangis dari klang ke ampang. Teruk kan? Anak mak biasa lah.... HAHAHA.. 



Untuk majlis belah Wan ni yang buat aku terharu ialah Wan buat sendiri pelamin dia. Memang dia cuti seminggu untuk buat pelamin tu dengan bantuan kawan-kawan dia. Terharu mak noksss!



 Abang Hafiz (abg Wan no 2 pandai menari) ewahhhhh



Family saya... kemain aku peluk mama and yaya masa ni.. rindu sangattttt



 hmmm botaknya.... (telan air liur)



 Family Wan... :)



 Outdoor kat tasik


 Kesayangan sangat!



Nenek nenek


Banyak nau gambar kalau nak share. Malas aku nak kecikkan. hehehe. The best part about this wedding ialah semua orang happy. Bila tengok video kawin rasa mcm bahagia sangat bahahha over ekkkkk... Tapi... memang lah saya sangat sayangkan Rithuan... hihi meowwwww. Bak kata dia, dia je boleh buat aku stress dan bengang. Memang pun... buat aku moody tapi dia jugak penyejuk nya..(novel kan ayat)






Nanti video nikah dah siap aku update je entry ni.



Terima Kasih tidak terhingga pada semua family especially parents saya, adik beradik dan makcik yang melayan kerenah aku. Thanks to my family in laws, pengapit saya yang tabah shok shek, make up artist saya Suraya Anuar yang tak jemu make up kan aku. HAHAHAHA. Tak lupa jugak kawan2 yang hadir, kawan2 Wan, photographer and videographer yang paling penting aku tak dapat makan satay!!!!


Kbai.

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...